Hvad gør du med en stressramt medarbejder?

Del artikel:

Flere undersøgelser viser, at både medarbejdere og ledere i stadig større grad oplever stress i arbejdslivet.

Stress er en belastningsreaktion, og alle kan komme i en situation, hvor forholdet mellem krav og ressourcer ikke balancerer, og en sygemelding kan blive nødvendig. I de fleste tilfælde er der tale om en begrænset periode, hvor den stressramte har behov for en pause. Med den rette støtte genvinder langt de fleste fuld arbejdsevne.

DM har solid erfaring med at rådgive stressramte medlemmer og arbejder for at reducere deres belastninger i forbindelse med stress.

Kontakt DM hvis du har brug for råd og vejledning.

Gode råd fra to ledere: Sådan modtager du en tidligere stressramt medarbejder​

DM har taget en snak med to ledere og fået deres gode råd til, hvordan du som leder bedst muligt modtager og støtter en tidligere stressramt medarbejder.​

Seneste nyheder

Alle nyheder

Akademikerbladet

Akademikerbladet.dk

Genveje

}