Mød os to gange årligt i et veletableret netværk for tillidsrepræsentanter, -suppleanter og arbejdsmiljørepræsentanter på museerne.
Hvad foregår der på møderne:
I netværket udveksler vi råd og erfaringer og drøfter de store og små problemstillinger, som vi støder på i vores arbejde som tillidsvalgte på de danske museer.
Oftest deltager DM-konsulenter for museumsområdet og repræsentanter fra sektorbestyrelsen i vores møder, så der også er en tæt dialog med disse områder i fagforeningen.
Hvem kan være med:
Netværket er primært for DM's tillidsrepræsentanter og -suppleanter på de danske museer.
Arbejdsmiljørepræsentanter, der er medlemmer af DM, er også velkomne.
Hvordan fungerer det:
Netværket mødes to gange årligt: én gang online og én gang fysisk.
Tillidsrepræsentanter skiftes til at være vært for de fysiske møder, som oftest foregår på et af landets museer. Tovholder udarbejder dagsorden i samarbejde med netværkets medlemmer.
Vil du være med i dette netværk?
Er du interesseret i at være med i netværket, så udfyld formularen nedenfor.
Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte DM Team Tillidsvalgte på tillidsvalgte@dm.dk