Netværk for tillidsvalgte på museerne

Del artikel:

Mød os to gange årligt i et veletableret netværk for tillidsrepræsentanter, -suppleanter og arbejdsmiljørepræsentanter på museerne.

Hvad foregår der på møderne:

I netværket udveksler vi råd og erfaringer og drøfter de store og små problemstillinger, som vi støder på i vores arbejde som tillidsvalgte på de danske museer.

Oftest deltager DM-konsulenter for museumsområdet og repræsentanter fra sektorbestyrelsen i vores møder, så der også er en tæt dialog med disse områder i fagforeningen.

Hvem kan være med:

Netværket er primært for DM's tillidsrepræsentanter og -suppleanter på de danske museer.

Arbejdsmiljørepræsentanter, der er medlemmer af DM, er også velkomne.

Hvordan fungerer det:

Netværket mødes to gange årligt: én gang online og én gang fysisk.

Tillidsrepræsentanter skiftes til at være vært for de fysiske møder, som oftest foregår på et af landets museer. Tovholder udarbejder dagsorden i samarbejde med netværkets medlemmer.

Vil du være med i dette netværk?

Er du interesseret i at være med i netværket, så udfyld formularen nedenfor.

Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte DM Team Tillidsvalgte på tillidsvalgte@dm.dk





Når du ansøger om en plads i netværket, oplyser du dit navn, e-mail, telefon, fødselsdag, by og uddannelse til DM. Vi giver dine oplysninger til netværkets tovholder som en del af din ansøgning og med det formål at melde dig ind i netværket jf. GDPR art. 6(1)(f) om legitim interesse. Du kan altid anmode os om at slette dine oplysninger igen. Læs mere i DM's privatlivspolitik

Seneste nyheder

Alle nyheder

Akademikerbladet

Akademikerbladet.dk

Genveje

}