Arbejder du med ledelse - formel eller uformel - og vil du gerne sparre med ligestillede?
Som humanist, der arbejder med ledelse - med eller uden formelt ledelses-mandat- er vi er ofte dem, der skaber retning gennem mennesker. Det er fokus i dette netværk.
Hvem kan være med i netværket?
Netværket er for dig, der for eksempel er team-/afdelingsleder, projektleder, facilitator, proceskonsulent, Scrum Master eller lignende. Og du står midt i organisationernes mest menneskelige og mest komplekse rum.
Du arbejder nok både med relationer, kultur, kommunikation, dialog, facilitering, samarbejde, processer, forandringer, konflikter og psykologisk tryghed?
Kan du kende dig selv i ovenstående og sidder du alene i den organisation/vil du gerne ha' sparring i din rolle, så er dette netværk for dig.
Hvad skal vi sammen?
- Opbygge et fagligt fællesskab, hvor humanistens styrker i ledelse er i centrum.
- give hinanden sparring på konkrete ledelses-dilemmaer
- Hjælpe med at skabe faglig udvikling
De konkrete emner inden for "humanistisk ledelse" beslutter vi sammen i netværket.
Hvordan fungerer det i praksis?
Møderne vil kræve fysiske tilstedeværelse, aktiv deltagelse og engagement
Vil du være med?
Udfyld formaleren herunder, så vender vi tilbage til dig. Har du spørgsmål, så kontakt DM Netværk.