Spring menu over

Influencer marketing: Styrk dit kommercielle samarbejde

Del artikel:

Er du studerende, jobsøgende eller i arbejde – og ønsker du at blive klogere på influencer marketing, og hvordan kommercielle samarbejder bliver til?

Vi har inviteret influencer marketing specialist, Louise Levi Verge til at gøre os klogere på, hvordan man styrker kommercielle samarbejder som influent og brand. Louise er uddannet Cand. Mag. i Medievidenskab fra Aarhus Universitet i 2017, og har siden da arbejdet med Influencer marketing og strategi. Blandt andet som rådgiver hos Danmarks største Influencer marketing bureau Represented, hvor hun i 7 år har rådgivet og hjulpet et hav af brands og virksomheder med deres Influencer marketing strategier og i den forbindelse aktiveret hundredvis af influenter i kommercielle samarbejder. I dag sidder Louise på brandsiden hos DILLING, hvor hun arbejder med alt fra mikro- til megainfluenter på tværs af 10 markeder.

På webinaret kan du blandt andet lære mere om

  • Hvordan du lander de rigtige kommercielle samarbejder med den rette forberedelse
  • Prissætning og værditilførelse
  • Hvordan du forstår og bruger din data

Oplægget er for dig, som er nysgerrig på eller allerede arbejder med kommercielle samarbejder, både hvis du er influent eller arbejder på den anden side af bordet hos et brand eller bureau – uanset om du har lidt eller meget erfaring. Vi lover gode tips, indsigter og konkrete eksempler fra en af de mest erfarne i branchen.  

Teknisk info

Dette er et webinar. Du modtager en mail med link til Zoom og andre praktiske informationer.

Arrangementet afholdes af MA.

Praktiske oplysninger

Tidspunkt 8. april 2025 16:00 - 17:30
Sted Online
Tilmeldingsfrist 7. april 2025 - kl. 09:00
Medlemspris Gratis
Pris for andre Kun for medlemmer

Seneste nyheder

Se alle nyheder

Akademikerbladet

Akademikerbladet.dk

Genveje