Få redskaberne til hvordan du laver en klar og målrettet marketingstrategi til din virksomhed
På denne workshop laver vi outlines til din marketingstrategi. Vi trækker i arbejdstøjet og kigger nærmere på din målgruppe. Hvor og hvordan kan du bedst muligt ramme dem med dine budskaber på en ordentlig og troværdig måde? Hvilke marketingaktiviteter skal din virksomhed satse på? Skal du være på TikTok, eller er LinkedIn langt bedre for dig? Det tager vi sammen stilling til på denne workshop. Du får mulighed for at udarbejde en konkret marketingplan, som du kan følge for at eksekvere din strategi.
Det går du hjem med efter workshoppen
- Outlines til din marketingstrategi, så du ved præcis, hvad du skal fokusere på det næste år.
- Dybdegående indsigter i din målgruppe, så du kan skræddersy dine budskaber præcist.
- Et overblik over de mest relevante marketingkanaler og valg af platforme.
- Budskaber til at engagere forskellige dele af din målgruppe.
- Overblik over dine marketingaktiviteter.
På denne workshop deltager du aktivt i udarbejdelsen af din egen marketingstrategi. Gå ikke glip af denne mulighed for at styrke din virksomheds position på markedet og skabe resultater gennem en veldefineret marketingindsats.
Hvem kan deltage
Workshoppen er for dig, der arbejder med kommunikation og/eller markedsføring for en virksomhed. Du vil gerne lære, hvordan du udarbejder din første marketingstrategi eller finpudser dine evner i at lave din næste strategi.
Hvem kan du møde?
Line Saksager Christensen, Managing Director hos Markable og Ditte Marie Bro Pedersen, Marketingspecialist hos Markable.
Line startede Markable i 2020 efter fem år som Marketing Manager hos Copenhagen Business School. Line er uddannet i kommunikation, grafisk design, marketing og projektledelse. Hun har en stor interesse i at lave målrettede og målbare strategier og eksekvering, der kombinerer god kommunikation, marketing og visuelt design.
Ditte er til dagligt Marketingspecialist hos Markable. Hun rådgiver og hjælper hver dag virksomheder med at udarbejde kommunikationsstrategier, lave indhold og effektmåle på indsatserne. Ditte har en baggrund i Kommunikation og digitale medier og har syv års erfaring indenfor marketing.
Afbud
Du bedes melde afbud på MitDM senest to dage før arrangementets afholdelse. Ved manglende afbud faktureres et udeblivelsesgebyr på kr. 200 per dag.
Hvem er DM Kommunikation?
DM Kommunikation er sektoren for alle, der arbejder med kommunikation, sprog eller marketing. Hvad enten du er kommunikationsrådgiver i en kommune, marketingkonsulent i et rejsebureau, presserådgiver i et ministerie, oversætter i en medicinalvirksomhed eller redaktør af en hjemmeside. Gennem vores magasin, arrangementer, konferencer, nyhedsbrev og andre tilbud samler vi Danmarks kommunikatører i et fagligt fællesskab.