Lær hvordan du som kommunikatør mestrer PR-kampagnen
Når det kommer til PR, strategi og pressemeddelelser har meget ændret sig de seneste 10-15 år. Fra hvordan du skriver og arbejder med pressemeddelelser, hvordan du udformer din strategi, og hvilke medier du arbejder med. Derfor kan det også være vanskeligt at vide, præcis hvordan man som kommunikatør og presseansvarlig skal arbejde med sin kampagne og sit budskab.
Vi kigger på, hvordan branchen har udviklet sig, hvilke discipliner du i dag skal mestre, og hvordan du får overblik over PR-kampagnen og kører den i mål. Og vi kommer omkring de nyeste PR-trends; AI, autenticitet og ESG.
Vi tager udgangspunkt i en række aktuelle kampagner, som enten har fejlet eklatant eller været højdespringer på PR-barometret.
Arrangør
Arrangementet planlægges og afvikles af forbundet Kommunikation og Sprog, som fusionerer med DM d. 1. november 2024. I forbindelse med fusionen tilbyder Kommunikation og Sprog DM’s medlemmer gratis deltagelse på udvalgte arrangementer ved tilmelding gennem MitDM.
Afbud
Bliver du forhindret i at deltage, vil vi gerne have dit afbud så hurtigt som muligt, og senest dagen før arrangementet. Det gør du på Mit DM. Dette er af hensyn til planlægning og så en anden kan få glæde af din plads.
© Unsplash+