Her finder du vigtig information, hvis du planlægger og afvikler arrangementer.
Laver I arrangementer, der er åbne for alle medlemmer, skal det være i kalenderen minimum 6 uger før afholdelse, men meget gerne tidligere. Dvs. at arrangementet skal være godkendt og arrangementsbeskrivelsen være fremsendt inden denne deadline.
Der sendes ét arrangementsnyhedsbrev per måned. Typisk den første onsdag eller torsdag i måneden (har deadline cirka en uge før).
Arrangementsansøgning sendes til netvaerk@dm.dk og ekspederes hurtigt, men send altid i så god tid som muligt. Husk altid at oplyse hvilken Kommunikatonsgruppe, der søger og hvem, der er tovholder ift. arrangementet. Brug formularen på denne side Søg penge gennem DM's aktivitetspulje.
Der kan fx søges støtte til honorar til ekstern oplægsholder, lokaleleje og forplejning. Som udgangspunkt kan der ansøges om op til 7.000 kr. til honorering af oplægsholder.
Når arrangementet er godkendt, skal I sende arrangementsbeskrivelsen, der skal lægges i kalenderen. Du kan finde en Guide til arrangementsbeskrivelse her. Husk altid at opgive, hvilken Kommunikationsgruppe, der søger og hvem, der er tovholder. Sendes også til netvaerk@dm.dk.
Arrangøren/tovholderen får besked, når arrangementet er lagt i kalenderen.
Hvis du ønsker info om antal deltagere og en deltagerliste, så skriv til dme@dm.dk senest 2 dage før arrangement.
Der udsendes et evalueringsskema til deltagerne og arrangøren får tilsendt evalueringen.
Merchandise
Hvis I som arrangører ønsker at være synlige i form at være iklædt en DM t-shirt eller key string, kan I skrive til netvaerk@dm.dk., så vil det blive fremsendt. Ligeledes kan der bestilles kuglepenne, blokke og bolsjer, hvis arrangementet ikke finder sted i DM's lokaler. Har I mulighed for at opbevare roll-ups, kan de også bestilles. Er arrangementet åbent for ikke-medlemmer, fremsendes også gerne relevant materiale om DM Kommunikation.