Amerikansk politik har i årevis handlet om frygt og fare. Patos og tristesse har forenet Trump og Biden. Tiderne er skiftet. Nu er der kommet et forfriskende alternativ. Kamala Harris spiller ikke på frygt, men på fun. Sådan skriver Timme Bisgaard Munk i sin analyse af kommunikationen i den amerikanske valgkamp.
Artiklen er målrettet kommunikatører, men har du interesse for amerikansk politik eller valgdækning, er den helt sikkert også noget for dig.
Hvad kan vi lære af valgkampen i USA?
Læs Timme Bisgaard Munks analyse af kommunikation og kampagnestrategi i den amerikanske valgkamp her.
Relateret indhold
08. juli
Gaza: DM opfordrer til at støtte nødhjælpsorganisationer
12. december
Se listen: Sådan slipper du arbejdet i juleferien
11. december
Det bæredygtige arbejdsliv: Tilmeld dig Ledertræf 2026
11. december
DM DSL og JID fremsætter fælles krav til OK26
25. november
“At gå på museum er noget, man skal lære”
gettyimages Andrew Harnik