Få styr på begreber, tal og analyser i Analytics 4 og lær at tilpasse interfacet til dine behov.
Med denne workshop i Google Analytics 4 (GA4) får du et fyldestgørende overblik over de vigtigste begreber, funktioner og muligheder i programmet. Du kommer til at bruge tiden direkte i programmet, blive klogere på dine egne data og få gjort rapporter klar, som du kan arbejde videre med.
Derudover får du også indsigt i, hvordan Google Analytics 4 spiller sammen med Google Tag Manager, når det kommer til sporing af hændelser. Du kommer desuden til selv at klikke rundt i interfacet og lave øvelser i løbet af dagen.
Hvad får du ud af workshoppen i Google Analytics 4?
- Du opnår forståelse af basale begreber indenfor analyse af webdata.
- Du lærer at navigere i Analytics 4 og får styr på, hvad rapporterne indeholder.
- Du bliver klogere på dine data igennem øvelser i løbet af workshoppen.
- Du får indsigt i dit indholds evne til at engagere de besøgende og ideer til nyt indhold.
- Du stifter bekendtskab med yderligere muligheder for sporing i form af hændelser.
- Du får svar på, hvor de besøgende kommer fra og lærer om forskelle på trafikkilder.
- Du opnår færdigheder i at skræddersy rapporter og interfacet til dine behov.
- Du lærer om samspillet mellem GA4 og Google Tag Manager.
Målgruppe
Workshoppen er målrettet dig, der allerede har en GA4-ejendom med data, som du gerne vil blive klogere på. Hvis du ikke har GA4 installeret, men gerne vil med alligevel, så kan du få adgang til Googles demokonto inden og bruge den under kurset.
Hvem kan du møde?
Afbud
Du bedes melde afbud på MitDM senest to dage før arrangementets afholdelse. Ved manglende afbud faktureres et udeblivelsesgebyr på kr. 200 per dag.