Systemet er ødelagt, når hver tredje studerende er stresset
Der er noget grundlæggende galt med det nuværende systemet, når en tredjedel af alle studerende lider af stress, skriver Lea Friedberg, som er næstformand i DM Studerende, i denne udgave af Studenterbloggen.