Hjælp Helle i job!
Helle Brandstrup vil gerne arbejde for børn og unges trivsel, fx i en kommune eller i en organisation. Hun er projektledertypen, der godt kan lide at starte nye ting op og sørge for, at de kører. Helle Brandstrup har både erfaring og kvalifikationer inden for området, men hun mangler et fast arbejde. Skriv direkte til hende i kommentarfeltet eller se hendes kontaktoplysninger i artiklen.
MIT DRØMMEJOB
Jeg vil meget gerne have et arbejde, hvor man gør noget godt for børn og unge. Især brænder jeg for de stille og indadvendte børn. Det kunne for eksempel være i en kommune eller i en organisation, hvor man arbejder med børn og unges trivsel. Jeg kunne godt tænke mig at være med til at starte nye projekter op og sørge for, at de kører. En form for projektledelse, hvor man arbejder lidt overordnet.
Det kunne også være spændende at arbejde direkte med undervisning, for eksempel på en specialskole eller som underviser i psykologi i gymnasiet, på læreruddannelsen eller et helt tredje sted.
MINE KVALIFIKATIONER
Mine spidskompetencer er facilitering og mundtlig kommunikation. Jeg er god til at formidle svært stof i et forståeligt sprog, og jeg er god til at skabe trygge og gode rammer i forbindelse med kurser og samtaler.
Jeg har meget undervisningserfaring, og det har givet mig fornemmelsen for, hvordan man rammer målgruppen, og hvor man skal sætte ind. Min styrke ligger som faciliterende underviser, der sætter folks kompetencer i spil frem for bare at levere et oplæg. Jeg har altid fået at vide, at jeg er god til at gribe undervisningen kreativt an. Det er primært emner inden for det psykiatriske felt og om samtaleteknikker, jeg har undervist i og holdt oplæg om, og særligt omkring børn og unge, der har psykiske problemer eller er sårbare. Endvidere har jeg udviklet undervisningsmateriale omkring trivsel og mistrivsel og stået for at planlægge konferencer og events.
Jeg er også god til at starte projekter op, både i forhold til at designe hvordan projektet skal se ud, og lave det opsøgende arbejde og sælge produktet til interessenterne. Det handler om at have en god fornemmelse for, hvad der skal til, for at et projekt lykkes, og kunne motivere folk, så de synes, det er sjovt at være med.
Generelt er jeg en nysgerrig og kreativ natur, samtidig med at jeg besidder den analytiske sans.
SÅDAN ARBEJDER JEG
Jeg er udpræget teammenneske og elsker at arbejde i grupper. Både fordi jeg kan lide dynamikken i en gruppe, og fordi jeg synes, produktet bliver bedre. Samtidig sætter jeg pris på, at der er tid til at arbejde selvstændigt. Generelt kan jeg godt lide, der er variation i opgaverne, så der er en vekselvirkning mellem at have tid til fordybelse, og at der er fart over feltet.
Jeg går altid til opgaverne med engagement og en indstilling om at lave det bedst mulige produkt. Og så kan jeg godt lide, at man kommer i gang hurtigt. Jeg er ret refleksiv omkring mit eget arbejde og evaluerer ofte efterfølgende.
Jeg trives med ansvar, og jeg tager gerne ansvaret for en opgave. Der skal være højt til loftet og en grad af frihed i arbejdet. Og så må der meget gerne være godt med humor og måske en lidt legende tilgang til det, man laver.
MIT LIV SOM LEDIG
Til nytår er det to år siden, jeg sagde mit job op, så jeg er faktisk ved at være udfaldstruet i forhold til dagpengereglerne.
Jeg har egentlig haft det fint som ledig. Jeg har brugt tid på at gøre de ting, jeg savnede, da jeg havde arbejde. Det har været en målsætning, at jeg hver dag skal gøre mindst en ting, som jeg synes er sjovt – gå til yoga, hente børnene tidligt, få læst nogle bøger, gå en tur. Bare for at have det godt og ikke gå ned på, at man hele tiden skal skrive ansøgninger. Så har jeg også brugt meget energi på at skabe netværk og tale med forskellige folk.
Det hårde er, at man hele tiden er i et limbo omkring, hvad man nu skal finde på i forhold til at få job. Systemet med anden aktør har ikke fungeret optimalt for mig, niveauet er generelt for lavt og har ofte karakter af at være en kontrolinstans snarere end et sted, der vil hjælpe en til at finde et godt job.
Kontaktinfo:
hellebrandstrup@yahoo.dk
22 35 31 69
Helle Brandstrup Jensen
2001: Kandidat fra RUC i kommunikation og psykologi.
2001-2002: Ekstern lektor i billedkommunikation ved Danmarks Pædagogiske Universitet.
2004-2005: Akademisk medarbejder, Danmarks Pædagogiske Universitet.
2007-2012: Underviser og gruppeleder i Psykiatrifonden, Børn og unge.
2014: Lærervikar på Hellerup Skole, lærerstuderende og delvis ledig.
Under studierne:
1996-2000: Medarbejder i Støtte- og KontaktCentret, Linnésgade 24.
1999-2000: Medarbejder på evaluering af støtte- og kontaktpersonsordningen.
1995-2001: Freelancefotograf.
2000-2001: Medarbejder på evaluering af Vil:Kan – tilbud til børn, der har mistet en forælder.
Se det fulde CV.
Jeg vil meget gerne have et arbejde, hvor man gør noget godt for børn og unge. Især brænder jeg for de stille og indadvendte børn. Det kunne for eksempel være i en kommune eller i en organisation, hvor man arbejder med børn og unges trivsel. Jeg kunne godt tænke mig at være med til at starte nye projekter op og sørge for, at de kører. En form for projektledelse, hvor man arbejder lidt overordnet.
Det kunne også være spændende at arbejde direkte med undervisning, for eksempel på en specialskole eller som underviser i psykologi i gymnasiet, på læreruddannelsen eller et helt tredje sted.
MINE KVALIFIKATIONER
Mine spidskompetencer er facilitering og mundtlig kommunikation. Jeg er god til at formidle svært stof i et forståeligt sprog, og jeg er god til at skabe trygge og gode rammer i forbindelse med kurser og samtaler.
Jeg har meget undervisningserfaring, og det har givet mig fornemmelsen for, hvordan man rammer målgruppen, og hvor man skal sætte ind. Min styrke ligger som faciliterende underviser, der sætter folks kompetencer i spil frem for bare at levere et oplæg. Jeg har altid fået at vide, at jeg er god til at gribe undervisningen kreativt an. Det er primært emner inden for det psykiatriske felt og om samtaleteknikker, jeg har undervist i og holdt oplæg om, og særligt omkring børn og unge, der har psykiske problemer eller er sårbare. Endvidere har jeg udviklet undervisningsmateriale omkring trivsel og mistrivsel og stået for at planlægge konferencer og events.
Jeg er også god til at starte projekter op, både i forhold til at designe hvordan projektet skal se ud, og lave det opsøgende arbejde og sælge produktet til interessenterne. Det handler om at have en god fornemmelse for, hvad der skal til, for at et projekt lykkes, og kunne motivere folk, så de synes, det er sjovt at være med.
Generelt er jeg en nysgerrig og kreativ natur, samtidig med at jeg besidder den analytiske sans.
SÅDAN ARBEJDER JEG
Jeg er udpræget teammenneske og elsker at arbejde i grupper. Både fordi jeg kan lide dynamikken i en gruppe, og fordi jeg synes, produktet bliver bedre. Samtidig sætter jeg pris på, at der er tid til at arbejde selvstændigt. Generelt kan jeg godt lide, der er variation i opgaverne, så der er en vekselvirkning mellem at have tid til fordybelse, og at der er fart over feltet.
Jeg går altid til opgaverne med engagement og en indstilling om at lave det bedst mulige produkt. Og så kan jeg godt lide, at man kommer i gang hurtigt. Jeg er ret refleksiv omkring mit eget arbejde og evaluerer ofte efterfølgende.
Jeg trives med ansvar, og jeg tager gerne ansvaret for en opgave. Der skal være højt til loftet og en grad af frihed i arbejdet. Og så må der meget gerne være godt med humor og måske en lidt legende tilgang til det, man laver.
MIT LIV SOM LEDIG
Til nytår er det to år siden, jeg sagde mit job op, så jeg er faktisk ved at være udfaldstruet i forhold til dagpengereglerne.
Jeg har egentlig haft det fint som ledig. Jeg har brugt tid på at gøre de ting, jeg savnede, da jeg havde arbejde. Det har været en målsætning, at jeg hver dag skal gøre mindst en ting, som jeg synes er sjovt – gå til yoga, hente børnene tidligt, få læst nogle bøger, gå en tur. Bare for at have det godt og ikke gå ned på, at man hele tiden skal skrive ansøgninger. Så har jeg også brugt meget energi på at skabe netværk og tale med forskellige folk.
Det hårde er, at man hele tiden er i et limbo omkring, hvad man nu skal finde på i forhold til at få job. Systemet med anden aktør har ikke fungeret optimalt for mig, niveauet er generelt for lavt og har ofte karakter af at være en kontrolinstans snarere end et sted, der vil hjælpe en til at finde et godt job.
Kontaktinfo:
hellebrandstrup@yahoo.dk
22 35 31 69
Helle Brandstrup Jensen
2001: Kandidat fra RUC i kommunikation og psykologi.
2001-2002: Ekstern lektor i billedkommunikation ved Danmarks Pædagogiske Universitet.
2004-2005: Akademisk medarbejder, Danmarks Pædagogiske Universitet.
2007-2012: Underviser og gruppeleder i Psykiatrifonden, Børn og unge.
2014: Lærervikar på Hellerup Skole, lærerstuderende og delvis ledig.
Under studierne:
1996-2000: Medarbejder i Støtte- og KontaktCentret, Linnésgade 24.
1999-2000: Medarbejder på evaluering af støtte- og kontaktpersonsordningen.
1995-2001: Freelancefotograf.
2000-2001: Medarbejder på evaluering af Vil:Kan – tilbud til børn, der har mistet en forælder.
Se det fulde CV.