Analoge spil som faciliteringsredskab

Analoge spil som faciliteringsredskab
17-20 27. april 2017
Radisson H.C. Andersen Hotel:
Claus Bergs Gade 7
5000 Odense C
Gratis
Kun for medlemmer
25-04-2017
2017078

Brætspil og andre analoge spil kan engagere og skabe nærvær i et offline-rum. Derfor er de et godt redskab, når det gælder om at involvere mennesker i alle aldersgrupper i processer, fx læringsprocesser eller kreative processer.

Charlotte Albrechtsen og Tine Wirenfeldt Jensen diskuterer, hvordan man kan bruge analoge spil med afsæt i deres erfaringer med at udvikle egne spil til at facilitere henholdsvis studerendes tekstfeedback og borgeres udvikling af fremtidsscenarier. Du får inspiration til, hvordan du kan arbejde med spil som involverende metode.

Charlotte Albrechtsen er ph.d. i virksomhedskommunikation og konsulent i brugerinddragelse og ejer af konsulentvirksomheden Tovejs. Hun har udviklet et dialogspil til dataforankret idéudvikling, som hun bruger i sin egen konsulentpraksis.

Tine Wirenfeldt Jensen er ph.d. i Learning & Education, undervisningsudvikler og ejer af konsulentvirksomheden METoDo. Hun har udviklet et feedbackspil til at understøtte peer feedback blandt studerende. Spillet bruges på en lang række uddannelsesinstitutioner.

Tid og sted:
27. april 2017 kl. 17-20 i Odense